01.06.2017 інформатика
Online консультація з математики та інформатики :: Ваша первая категория :: Групи ДНЗ "ДЦПТОТС" :: ПМП-16-16
Страница 1 из 1
01.06.2017 інформатика
Базові структури алгоритмів (керуючи структури) – це способи керування процесом обробки даних.
Існує три базові структури алгоритмічної конструкції:
1. лінійні алгоритми (слідування)
2.умова (розгалуженя)
3.цикли (повторення)
Лінійна структура передбачає, що тіло алгоритму являє собою послідовність команд, виконуваних одна за одною.
Умова (розгалуження) – це керуюча структура, що передбачає можливість вибору з кількох варіантів, для кожного з яких, залежно від умови виконується різна послідовність команд.
Цикл – це керуюча структура, що дозволяє багаторазово повторювати задану послідовність команд.
Цикл з передумовою
Цикл з післяумовою
Цикл із параметром
Способи опису алгоритмів:
Словесний
Формульний
Графічний
Алгоритмічною мовою
Задача: знайти корені квадратного рівняння ах2+bх+с=0
Словесний:
1.Розпочати процес обчислень
2.Визначити a,b,c
3. Обчислити D =b2+ac
4.Якщо D >0, то перейти на крок 8 інакше на крок 5
5.Обчислити
6.Вивести на екран X 1 X2
7.Перейти на крок 9
8.Вивести повідомлення про те, що коренів немає.
9.Завершити процес обчислень.
Існує три базові структури алгоритмічної конструкції:
1. лінійні алгоритми (слідування)
2.умова (розгалуженя)
3.цикли (повторення)
Лінійна структура передбачає, що тіло алгоритму являє собою послідовність команд, виконуваних одна за одною.
Умова (розгалуження) – це керуюча структура, що передбачає можливість вибору з кількох варіантів, для кожного з яких, залежно від умови виконується різна послідовність команд.
Цикл – це керуюча структура, що дозволяє багаторазово повторювати задану послідовність команд.
Цикл з передумовою
Цикл з післяумовою
Цикл із параметром
Способи опису алгоритмів:
Словесний
Формульний
Графічний
Алгоритмічною мовою
Задача: знайти корені квадратного рівняння ах2+bх+с=0
Словесний:
1.Розпочати процес обчислень
2.Визначити a,b,c
3. Обчислити D =b2+ac
4.Якщо D >0, то перейти на крок 8 інакше на крок 5
5.Обчислити
6.Вивести на екран X 1 X2
7.Перейти на крок 9
8.Вивести повідомлення про те, що коренів немає.
9.Завершити процес обчислень.
Похожие темы
» 20.09.2017 інформатика
» 24.01.2017 інформатика
» 07.03.2017 інформатика
» 31.01.2017 інформатика
» 26.09.2017 Інформатика
» 24.01.2017 інформатика
» 07.03.2017 інформатика
» 31.01.2017 інформатика
» 26.09.2017 Інформатика
Online консультація з математики та інформатики :: Ваша первая категория :: Групи ДНЗ "ДЦПТОТС" :: ПМП-16-16
Страница 1 из 1
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения
|
|