23 листопада 2016
Online консультація з математики та інформатики :: Ваша первая категория :: Групи ДНЗ "ДЦПТОТС" :: КК-16-17
Страница 1 из 1
Re: 23 листопада 2016
Презентація – це набір картинок-слайдів на певну тему, який зберігається у файлі спеціального формату.
Мета презентації Метою презентації може бути представлення досягнень організації або окремої людини, реклама продукції, висвітлення різноманітних заходів, перспектив розвитку інформаційних технологій тощо.
Види презентацій Презентація із сценарієм - це традиційна презентація із слайдами, доповнена засобами показу кольорової графіки й анімації з виведенням відеоматеріалу на великий екран або монітор. Інтерактивна презентація - це діалог користувача з комп’ютером. Користувач приймає рішення, який матеріал для нього важливий, і здійснює вибір на екрані потрібного об’єкта за допомогою миші або натисненням на клавіші. Автоматична презентація - це закінчений інформаційний продукт. Його можна перенести на дискету, компакт-диск чи флеш – накопичувач і розіслати потенційним споживачам.
Типи презентацій Торгові презентації використовуються торговими агентами під час укладання угоди. Вони дають змогу за короткий час подати всю інформацію про товар, значно заощадивши час. Такі прпезентації дають змогу роз’яснити основні положення і переваги, які здобуває покупець. У торгових презентаціях можуть використовуватись всі види презентацій. Маркетингові презентації використовуються при підготовці умов для майбутніх торгових презентацій. Їх застосовують для широкої аудиторії (проводяться на виставках-ярмарках або в офісі покупця), для навчання агентів з продажу. У маркетингових презентаціях можуть використовуватись всі види презентацій.
Типи презентацій Навчальні презентації призначені для допомоги викладачу забезпечити зручне і наочне подання навчального матеріалу. Навчальні презентації поділяються на такі види: презентації-семінари; презентації для самоосвіти; презентації-порадники; презентації для клієнтів корпорацій. У навчальних презентаціях можуть використовуватись всі види презентацій.
Типи презентацій Корпоративні презентації призначені для доведення інформації до акціонерів корпорації. Корпоративні об’єднання використовують також глобальну мережу Internet, що дає змогу дістати доступ до гіпертекстової гіпермедійної системми World Wide Web (WWW). Корпоративні презентації поділяються на такі типи: для акціонерів; щорічні звіти; електронні журнали; для служб, зайнятих роботою з персоналом; з питань інвестицій і фінансування. У маркетингових презентаціях можуть використовуватись всі види презентацій.
Мета презентації Метою презентації може бути представлення досягнень організації або окремої людини, реклама продукції, висвітлення різноманітних заходів, перспектив розвитку інформаційних технологій тощо.
Види презентацій Презентація із сценарієм - це традиційна презентація із слайдами, доповнена засобами показу кольорової графіки й анімації з виведенням відеоматеріалу на великий екран або монітор. Інтерактивна презентація - це діалог користувача з комп’ютером. Користувач приймає рішення, який матеріал для нього важливий, і здійснює вибір на екрані потрібного об’єкта за допомогою миші або натисненням на клавіші. Автоматична презентація - це закінчений інформаційний продукт. Його можна перенести на дискету, компакт-диск чи флеш – накопичувач і розіслати потенційним споживачам.
Типи презентацій Торгові презентації використовуються торговими агентами під час укладання угоди. Вони дають змогу за короткий час подати всю інформацію про товар, значно заощадивши час. Такі прпезентації дають змогу роз’яснити основні положення і переваги, які здобуває покупець. У торгових презентаціях можуть використовуватись всі види презентацій. Маркетингові презентації використовуються при підготовці умов для майбутніх торгових презентацій. Їх застосовують для широкої аудиторії (проводяться на виставках-ярмарках або в офісі покупця), для навчання агентів з продажу. У маркетингових презентаціях можуть використовуватись всі види презентацій.
Типи презентацій Навчальні презентації призначені для допомоги викладачу забезпечити зручне і наочне подання навчального матеріалу. Навчальні презентації поділяються на такі види: презентації-семінари; презентації для самоосвіти; презентації-порадники; презентації для клієнтів корпорацій. У навчальних презентаціях можуть використовуватись всі види презентацій.
Типи презентацій Корпоративні презентації призначені для доведення інформації до акціонерів корпорації. Корпоративні об’єднання використовують також глобальну мережу Internet, що дає змогу дістати доступ до гіпертекстової гіпермедійної системми World Wide Web (WWW). Корпоративні презентації поділяються на такі типи: для акціонерів; щорічні звіти; електронні журнали; для служб, зайнятих роботою з персоналом; з питань інвестицій і фінансування. У маркетингових презентаціях можуть використовуватись всі види презентацій.
Похожие темы
» 22 листопада 2016
» 23 листопада 2016
» 24 листопада 2016
» 24 листопада 2016 домашнє завдання
» 24 листопада 2016 домашнє завдання
» 23 листопада 2016
» 24 листопада 2016
» 24 листопада 2016 домашнє завдання
» 24 листопада 2016 домашнє завдання
Online консультація з математики та інформатики :: Ваша первая категория :: Групи ДНЗ "ДЦПТОТС" :: КК-16-17
Страница 1 из 1
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения
|
|